Monday, October 27, 2008

Tukang jahit

Dear friends,

To those in Johor.
(Negeri lain pun OK)

Kalau nak cari tukang jahit yang Insya Allah bleh tahan juga hasil kerjanya.
Bleh hubungi aku.
email ke apa ke la ...
Adik aku dok kat Johor.Kluang ke mana ntah Hahahahahaaa
dia menjahit(poli JB graduated)

So far aku tengok bagus juga la
Ada cousin aku kahwin tempah baju ngan dia bagai juga
Dia kerja ngan butik but..kalau nak murah bleh direct kontek dia..kihkihkih....
Part time maaaa

Mesin jahit kat rumah.Bukan dia gi jahit kat tempat kerja
kat tempat kerja jahitkan ikut arahan boss..kat rumah yang side income la.
so.

so kalau berminat hubungi saya nnt saya bg no.tel adik saya ya...

p/s:kalau nak tempah baju untuk ibu2 menyusu pun OK! sebab aku dah 'ajar' dia..kihkihkih
Untuk gaun princess besday anak pompuan pun OK!-Ni cousin2 kemetot aku selalu nyuruhnya...

2 comments:

Crazee Choc's said...

bagus2.....

mamaDhea said...

fid,

bak laa no tipon.. email kt aku bule? isha2710 at yahoo dot com

laki aku kan keje kt kluang.. sllu kena hantar repair baju keje dia tuh.. almaklun, sz depa dpt besar-besar sdgkan laki aku sz S jek.. hahaha.. susah nk cari tukang jahit yg pandai alter baju askar.. dia kate laa... hehehe

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search