>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, October 17, 2008

DUIT SEGERA

Pernahkah anda bayangkan tiba-tiba anda mendapat RM1,000,000?

Anda ingin mencuba?

Sertai saya...
BERANGAN!

Apa dengan angan-angan kosong boleh dapat sejuta?
Wow!
BOLEH BELAH LAAAA

Sampai ke hari ini aku masih tak tercapai akal nak fikir kenapa orang boleh terima dan percaya jadi kaya wang ringgit tanpa usaha.... duduk melahu dapat duit...

DUIT...WANG..memang senjata utama la....

Rambang mata

penonton2 kekasihku seru malam tadi

Kan si Dahlia tu dia sanggup terima Waris semata-mata kerana harta benda....Susah payah mak dia(Mas Juita) menolak semua tu.Ish ish ish....

So terjawap dah la asal usul si Marisa tu....

-Fid deshita!-




3 comments:

mamaDhea said...

ala fid.. aku miss part si Dahlia terima Waris tu laa.. maklum, sambil baring nenenkan hadif bole tertido plak kejap-kejap.. ekeke

Fid said...

nak aku cerita ka?

mak dahlia mas juita ceritalah kat anak2 dia lela ngan dahlia ttg keterunan depa

sekalikan si lela pi seru si waris....

masa tu mak dia plak tgh sakit...sooo....dahlia panggil ustaz meh tolong...mak dia yg dirasuk waris bergelut ngan ustaz sekali si lela pun menerkam ustaz kakak dia si dahlia tolak si lela terhentuk...hilang ingatan sikit lela tu

dahliakan pernah minta mak dia guna harta nenek moyang derang tp juita tak nak sbb dia tak nak terima waris...
jadi waris umpan dia dgn kemewahan.....
so dia ikut apa ckp waris sbb nak hidup mewah.
dahlia=moyang marisa.
memula waris nak si lela.....

mimielola said...

Oh, mak mmg tak terfollow lah kekasihku seru nih. Tahyul