Friday, October 10, 2008

kisah anak teruna

Semalamdalam pukul 1044am aku called taska anakku bertanyakan tentang condition anak aku...sudah pee ke idak?Tak pee! Dari malam tau...so aku sedikit kelabah.Aku minta tolong penjaga dia agar paksa dia peePukul 1144am aku call balik...Dah pee but sangat sedikit kuantitinya.

Kufikir punya fikir....Sampai tak senang duduk

Aku call hubby minta balik awal nak jumpa doktor lagi sekali.
So balik pukul 4pm.Jumpa doktor..Doktor check ginjal dan pundi kencing dia..ginjal OK...pundi kencing plak..tak full...so tak dela nak pee...but mana pi ayaq yang dia minum???


Sambung ambil antibiotik.

Tapikan...malam tadi...Aku pakaikan dia diapers pukul 540pm semalam...malam tadi pukul 7pm+ dia bagi tau diapers dah kotor...
Bila aku buka dia pee banyak....


Pagi tadi check diapers ...dia pee sikit maybe sekali pee je...

apa2 pun asalkan dia tak sakit...

1 comment:

NiaMubs said...

semoga anak teruna akak ok ..sian ka Fid..memang tak senang duduk di buat nya..

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search