>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Sunday, October 5, 2008

raya

kami bertolak balik kampung pada 30 sept jam 5pm...
Alhamdulillah tak jammed....
berhenti berbuka kat RSA Tapah..then sampai kampung pukul 11pm....

tak beraya ke mana sangat pun
penat tak habis...pukul 3pm raya 1st kami tertido hahahaaa

raya 2nd pun tak ke mana hahahahaa
opss p aloq setaq..

raya 3rd pukul 5pm bertolak balik SA...
sampai pukul 11pm...

raya 4th
lepak kat rumah
kemas rumah

aik tak happening langsung

raya tahun ni aku tak beli kuih raya..aku buat sendiri...

alahai malas plak aku...karang la aku sambung blogging hahaha

btw...gambar raya ada kat FP kami..hihihi

1 comment:

Mommy Hafiy said...

kami raya 1st hubby keje..nor ngan anak2 g semayang raya, beraya2 kat saitama hall..raya kedua takde plan cabut g izu hantou g onsen ryokan..raya 3 g klinik, raya sket2 rumah kwn, raya 4 g jusco, raya 5 dah tak raya org stat keje balik dah...hahaha..mmg takde raya nyer pon dok kat sini kecuali raya 1st tu je lah..hahaha