Wednesday, May 23, 2007

anak kecilku

Rindunya kat anak kecilku
semalam balik lambat.Pukul 7:40pm baru ambik dia dari taska.
Dalam kereta dia menyusu dan tertido sampai 10pm.
Dia bangun menyusu dan main sekejap then kami ajak dia tidor.
Pukul 12am aku terjaga...Aku dapati dia belum tidur dia tengah 'bercakap' sendirian.Kesiannya...Dia duduk tengah2 antara mummy dan daddy dia bercakap pandang mummy pandang daddy....
Aku bangun...Peluk dia ajak dia baring sama2 dalam pelukkan.....
Pukul 1am aku terjaga dia dah tidor tapi dia macam tidor2 ayam aja..sebab bila aku buka mata dia cakap..."mimi..nakkk"
Dia minta susu....
Aku bagi dia menyusu..Dia tertido sampai pagi...Aku hantar kat Taska tadi pun dia masih tido.Aku kiss dia...dia marah sebab kacau dia tidor.

note:
"ABCDEFGHIIIIIII"
"be-be nak do-do" (bear nak tidur)-gambar bear kat cadar...
"a-yer a-yer"

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search