Wednesday, May 2, 2007

Summary cuti 5 hari

27 april- Akhirnya aku dapat kepastian tentang reservation lab yang aku 'tempah', dan jadualnya amat ketat sekali..sebagai contoh, 3 may ni aku nak kena 'jalankan' 3 labs...maka sebelum 3 may lagi aku dah bg tau bosses...'i need someone to run the program'
mmmm....just wait and see what will happen on 3rd may...
Balik rumah tatkala maghrib..cettt..takleh nak bawa kereta masuk depan rumah sebab ada orang buat kenduri 29 april tapi malam ni dah pasang meja..adeiii.....patah balik park tepi main road angkut barang satu persatu....Si tuan kenduri selang 10 rumah dari umah kami....Hanya jemput by 'card'..Tak de pula bagi tau nak 'tutup' jalan..Menyusahkan betul.Tak suka sungguh orang buat kenduri dengan cara menyusahkan orang....end up tengah-tengah malam aku bergaduh ngan hubby sebab aku paksa dia pergi bawa balik kereta ke porch rumah..(derang alih meja sesudah tengah malam)
Memang kenduri kat Shah Alam ni Karaoke tu syarat sah kenduri ke syarat sah nikah???(kawasan rumah aku ni kalau kenduri kawen je memang ada le karaoke..sungguh aku tak faham..Tengah-tengah malam buta menjerit-jerit menyanyi..kacau anak kecil nak tidur...kalau suara sedap tak pe..ini..suara ...argghh...malas nak komen)

28 April- Bertolak balik kampung yang dah 6 bulan aku tak jejak...bertolak 9am sampai 2:30pm...Akif stop poo poo...etc...kat RSA...Kihkihkihkih....
Sampai aja kampung dia jumpa cat..maka malam tu mummy ngan daddy dah tidor dia tak tidor lagi..mengadap cat....

29 april- Pukul 5am aku terjaga sebab terperasaan akif ada kat sebelah aku hahaaa....Pergi 'pekan hari' ngan mak aku.
Beli buah nenas suruh mak buat pajeri nenas..menantu dia nak makan...

30 april-Bawa mak ngan ayah ke spetal ambik ubat and ayah ada appoinment ngan doktor. Petang plak pi ambik adik aku kat tempat kerja dia then kami pergi cari kek...Adeiii susah sungguh nak jumpa kek...kek konon nak wat sambutan 3rd anniversary laaaa.....

1 May- hari pekerja...merangkap ulang tahun perkahwinan kami yg ke-3 mengikut tahun masihi..Alhamdulillah. Pukul 9am bertolak balik Shah Alam...Singgah Taiping jap..makan mee combat.
Then sampai kat Bukit Suang pukul 5pm..hantar barang-barang yang mak aku kirim kat adik aku...Sampai umah kami pukul 5:40pm gitu....Tanam pokok pandan ,serai dan kunyit yang aku ambik benih dari kampung...Harap-harap tumbuh laaaa...

2 May- Petang tadi gi Babyland summit USJ..ada sale laaaaaa....aku gi beli bepanthene ngan sebamed mandian akif aja..Jap tadi tonton cerita Oshin...Then baru online..heheheh..Hubby tengah iron baju.....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search