Saturday, May 12, 2007

selamat hari ibu

selamat hari ibu kepada semua ibu.

Tadi aku tengok berita buletin utama tv3, ada segmen tentang ibu bersalin. Ada interview ibu-ibu tentang sakit bersalin. Aku kurang setuju dgn jawapan diaorang....Diaoarng siap boleh cerita macam mana rasa sakit bersalin. Aku memang rasa sakit kontraksi tapi tak de sesakit macam komen diaorang. Ada orang kata sebab aku c-section.Memang la aku c-section tapi aku llui juga sakit kontraksi......
komen aku..Sakit memang sakit tapi dah lupa...Kira takle teruk sangat sakitnya, sebabnya aku masih hidup.Alhamdulillah.
Sakit memang sakit!!!
Hahahahaa

Tadi siang gi MV gi Mummy and me exhibition, mmmm..macam tahun lepas juga.....

SELAMAT MENYAMBUT HARI IBU
.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search