Saturday, May 5, 2007

kan baik tulis blog

Aku berpendapat, bagi insan yang ada masalah dan tak ada tempat nak lepaskan masalah itu..apa kata tulis je blog...kalau tak nak orang tahu identiti..sorokkan identiti....tulislah isi hati......
Aku kurang minat orang meluahkan perasaan di tempat yang tidak sepatutnya....contohnya, blog orang lain ka...website orang ka..forum-forum ilmiah ka......

Bagi aku..aku tak kisah pun orang tak minat baca blog aku..hahahahaa..janji aku tak kacau orang....siapanak baca..boleh baca tak nak baca tak yah layan.....

1 comment:

Anonymous said...

WEii fid... lama tak dengar citer ko arr... ari nih tergerak lak nak belek blog ko... hehe... by the way aku pon skang dah rajin berblog... baru start sejak balik msia dulu.. nanti aku add blog ko lam blog aku eh... jya ne

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search