>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, November 12, 2007

Anak mummy baik

Hari ni 'giler' update...

Akif cuti sekolah 9 days....
03 nov-11 Nov...
03-04 nov...sabtu ahad...
05-06Nov..kat rumah with his mak cik
07-11 Nov...Mummy cuti....

Jadi semalam..mummy and daddy asyik ingatkan Akif...
"Esok akif kena pergi school"
Dia sengeh aja...
Daddy tanya..
"Esok nak gi school tak?"
Dia jawap
"Nak...nak nangish.."
Mummy cakap..
"Pleaselah akif don't cry..Mummy terseksa kalau tinggalkan Akif..Akif is crying..Please Akif help mummy....Mummy janji balik awal...."
Dia sengeh....sambil sebut.."Nak nangish uga(juga)"

Mummy pujuk juga....
Pagi tadi dia bangun awal....
Then sampai School....

Dia hulur tangan dia ...Pergi ke dukungan pengasuh dia, angah....
Tak nangis cuma muka tak puas hati je...
Mummy cakap petang ni balik awal....

Mummy pula tak habis2 ingatkan daddy...by hook and by crook..Hari ni wajib ambik akif awal..Risau dia buat hal lagi....Dah cuti lama dia sporting gi school hari ni kita kena tunaikan janji agar dia terus percaya kita

Anak mummy baik!

Update....Akif...Daddy mungkir janji!!!Nanti Akif mogok ngan dia ya...Geramnya mummy kat daddy......
Talk about this guy...I wish he will go outstation overseas again!Again and again.....and agaiiinnnn
Dia ni kalau dok senegara ngan aku dia memang 'eksyen' dia kena dok negara lain ngan aku baru dia ada 'akal'....
Geram geram geram nih!!

4 comments:

Dandelion said...

hye kak fid i have been ur silent reader all this while. tak sangka plak akak comment kt blog kiter hihi. hubby kiter JAD 3. akak pn dlu jad la ye? nway kiter dh lama 1st been inspired psl breastfeeding bila terbaca drpd blog akak. yesterday kiter jmpa jugak bp avent kt nagoya, finally! sbb akak promote avent hihi. tp lmbat lagi lagi laa bleh guna ;D

rizza said...

heeheh baik akif..dah mula faham.. good boy!!!

Fid said...

dandelion
tak...akak bkn JAD..kak JMC...ni HELP first program....kita org last batch
then baru start Jad 123.....bla bla

rizza
tu le...syukur kepada Allah

nonie said...

hmmm ni macam pepatah jauh bau bunga, dekat bau kentut yea :)