Wednesday, November 7, 2007

cuti day 1

Tulis tak dan nak post...so aku post

Aku cuti hari ini.
Si akif bangun aja tidur around 830am terus cari daddy...
where is my daddy?
dia panggil daddy daddy daddy...
Erkkk....
akif..how many time should i tell you?Daddy is not around...Not in our house...not in this country.....
Then...where is he?alahai muka tak puas hati ditonjolkan...
Ok ok ok...esok daddy balik.....
yeeeeeeeeeeeeeee yeeeeeeeeeeeeee.syok daddy blik(balik)...

Aku tau tahap macho dia dah mula tipis.....
Dia dah mula takleh nak control macho..
Tak leh nak sabar lagi....
Kesian anak aku........

Aku horhorhor.....
Kesempatan hubby tak dak kat sini aku gunakan sepenuhnya....Aku pi salun kihkihkihkih..ala salun biasa je laaa..jgn bayangkan yg canggih2 tu......tp namanya tetap salun laa..
aku mengurut dan facial je...
alasan ngurut....tangan den sakit daaaa...salah posisi masa BF kot ..ni kali ke 2 dah ni ngurut sebab salah posisi....kalau org yg baru nak belajar BF baca mau naik seriau...
tak de mendenyaaaa...cuma bila ada anak bijak ni dia pepandai 'arahkan' kita ikut cara dia..harharharhar

facial..alasan...Uwaaaaaaaaa...jerawat muka aku ni melampau2 la..masa aku before umor 21 tahun aku tak de jerawat..tp lepas 21 tahun menjadi2 laaaaaaaa...i hate jerawat! Huduh!!

Alang2 ngurut..aku minta akak tukang urut ..urutkan lagi melancarkan susu....Namun Alhamdulillah..happy..kak Ana kata tak yah urut dah...susu dah banyak..urat tu aktif bangat...

so how old is ur baby..
Ohhh too old hahahaaaa...2 years plus...
hah?2 tahun gini gaya urat susu?
apsal kak?
Susu banyak...
Alhamdulillah...

Alhamdulillah..Alhamdulillah.....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search