Thursday, December 27, 2007

again

Last night Alhamdulillah aku berjaya sekali lagi baked brownies...Yahahahaa.Kali ni guna tray with cutter tuh!
Tapi aku malas nak buat topping...Bila ditanya kpd tukang2 (yup plural) makan depa tak kisah..
Gedebiku sayang suka sgt!Ni la makanan manis yang aku izinkan dia makan.
Kira acilah kan...home-made..mummy sendiri yang buat.....

Bila difikirkan balik sempat pula ya aku buat..
Sebelum tu aku masak mihun goreng s'pore then masak steam fish untuk akif bawa hari ni....Then proceed with baking2....

Lepas tu kemas beg sekolah akif....Settle kain baju...Siap bleh lepak main game ngan akif kat disneyplayhouse-asia.com...

Wahhh.....Best2 kalaulah bleh bahagi masa macam ni selalu harus meriah hidup aku....

Pukul 1145pm kami zzzzz...

1 comment:

farah225 said...

wah wah wah.hang pon dah pandai baking-baking ni.kasikla aura kat aku sket bg hilang penyakit tangan bangku ni.huhhuhuhuhuh.

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search