Wednesday, December 19, 2007

polisi

tajuk tak de sangkut paut

aku nak tulis ttg...
kawan2 yg berniat nak BF baby..Ketika mengandung telah pasang niat...Aku memang akan bagi semangat
Tapi bila bersalin...
Aku minta maaf..Aku tak akan tanya...Ekau bf ke?Ok ke apa ke..Aku tak tanya tau...Sebab aku tunggu side sana yang bagi tahu aku,,Kalau ada apa yg boleh aku bantu aku bantu tapi aku dah buat ala2 'polisi' gitu...
Tidak akan bertanya tentang sebarang activity menyusukan anak yang baru lahir.
Namun jika anda ingin bertanya kepada saya..saya dengan sukarela sukahati akan membantu...

Tapi kalau bab adik aku/adik ipar aku..aku memang diktator laa..
aku dah sound awal2 la...BF is a MUST bagi kaum kerabat aku...yg pertalian darahnya share antara mak dan ayah aku...adik beradik aku la
Hehehheee

Tak sabar nak balik kampung laaaa..

2 comments:

Ms Lola said...

aku ingat polisi ke hape le td..

Mona said...

sama la kite Fid.... aku pun takkan tanya.. biar diorang sendiri tanya kalau nak belajar. kang ckp byk2..... kang ada yg dok kata2 ..... malas nak layan. org tanya aku jawab.. tak mau tau sudah.. aku tak rugi tak untung...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search