Friday, December 14, 2007

nak asyik

Aku sekarang hari2 kena masak nasi sebab ada orang hari2 sampai sahaj kat rumah minta nasi.
Ishh kagum sungguh aku!
Siap gi dapur ambik pinggan..."nak asyik"
Makan banyak juga...Nasi kosong pun dia makan macam sedap sangat2.....
Nak kata tak cukup makan kat taska aku tengok perut dia bleh tahan juga....buncit...

Ni penangan ubat yang dia ambil untuk prevent dia dari selalu ada phlegm lah ni
Dia memang menyusu setiap sejam...Diapers dia pun memang penuh selalu kena tukar.
Dah tanya paed lagi sekali tak pe ke makan sampai mcm tu sekali..paed kata no harm...

Canggihlah gedebi ni
walaupun makan kenyang perut penuh tapi tetap cergas ligat bagaikan gasing yang menang

Sekarang ni aku wajib prepare dua jenis makanan utk dia....ahak2..bukan apa risau taska tak sempat nak sedia dia dah minta...so aku ena ambik langkah berjaga2....asalkan anak aku bahagia..

Esok aku kerja...Tak suka tak suka
Gedebi esok kena gi school half day sebab daddy tuh beria nak pi go-kart...Nyampah aku!
Aku pun rasa mcm nak kerja halfday juga laa....macam mana ni erk?
Kihkihkihkihkih

Pssttt...cite ttg breastpumpS...
aku cadang nak leh bg sapa2 yg teringin nak 'test drive' spectra 3 ngan avent test pumpS aku...Tapikan hubby aku tu 'kedetut'..Dia tak izinkan...
Dia kata dia beli untuk aku maka aku takleh share ngan sapa2...Dia suruh simpan untuk anak2 seterusnya......Ish ish ish...

Sesungguhnya setiap entry aku memang akan lari dari tajuk...Ini umpama virus yang tak mampu aku kawal..Maka terimalah seadanya...Hihihihi

1 comment:

cysev3n said...

ya rabbi Fid.. Amir pun macam tu.. smalam, masa pi fetch dia kat umah babysitter, si bertuah ni tengah layan nasik + kari ayam tau..balik umah, aku buat goreng ikan + sambal sotong, dia makan lagi.. 2 pinggan plak tu.. si Arif still dalam mode malu2 nak makan.. letih aku!

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search