Monday, December 10, 2007

Bila mummy asyik kerja

Last week aku kerja 6 days and last2 week also!
Jadinya my dear gedebi mula tunjuk rasa tak puas hati....
Sudah mula cepat naik angin dan sebagainya
Dah start balik tantarum!Adeeei...
Tak cukup kasih sayang dan belaianlah tuh...Blame this J company!

Alhamdulillah sudah 7 hari aku berjaya bangun tepat jam 6am..(yessss BERJAYA)
selalu aku lambat hahhahaaaa.....
Hari ahad pun aku manage to wake up early morning..Yatta....sugoi!
Ahad dimulakan dengan menyapu seluruh rumah kecuali bedroom sebab gedebi is sleeping...
Kemudian mengelap.
Lipat kain baju..iron kain baju...selesai...Ngam2 si gedebi nak nyen....
Susukan dia terlelap lejap..Dia ajak bangun....Mulalah aktiviti dia..MAKAN...
Rupanya dia punya selera makan ni naik sbb dia ambil ubat....
singulair dan alamak tak ingat! Itu paed cakap Sabtu hari tu bila hubby bg tau gedebi asyik makan aja...
Paed kata ok....no harm....
Maka naiklah 800g berat badan dia...

Gedebi dengan jayanya dah tak takut naik maianan yang bergerak (alaaa yg masuk rm1 start nyanyi start move tu)

Alhamdulillah baju untuk raya haji pun mummy dah belikan untuk dia! Beli sikit jerk...sebab dah ada yg raya dulu serta yang daddy beli hari tu....

p/s:adik ipar aku dah ada kat spetal dah nak bersalin..adik aku on the way balik kg...nanti akif dapat 2nd cousin laa..

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search