Wednesday, December 12, 2007

cuti negeri selangor. 071211

Hari keputeraan sultan selangor.
Selangor cuti
Kami lepak kat rumah.Aku try le resepi brownies sifu erna...
jeng jeng jadi!BERJAYA!!!!tapi seperti mana diketahui umum aku bab hias menghias memang OUT!
(aku kata jadi sbb bila aku makan ada rasa brownies hahahaa,,kira jadilahkan?)
Erna hang kena bangga weh!

Anak bertuah aku pula tiba2 boleh plak dia makan brownies yang manis itu..kira sedaplah kan sampai dia 'rela' makan....

Petang aku melawat cousins aku yang ditinggalkan mak depa pergi haji....cousins aku ni umor 2-9 tahun....Ya Rabbi....Depa ni tak heran langsung mak ayah depa tak dak...naik pening aku weh!

sekian

4 comments:

Rizza said...

caya ko..dah berjaya wat brownies...try lagi..sifu erna kan ade..hehheh

mamafiza said...

Dear Miss Lovebaby,

Wahh congratulation! *yatta*

Boleh minta ilmu utk diperturunkan :)

May you have a great day!

p/s: Bertuah lil Akif dpt mommy rajin baked like Miss Lovebaby.

Fid said...

rizza.
yaa...bersalah rasanya kat sifu erna sbb aku dok sms tanya soklan bdak tadika kat dia....
sifu erna arigato

mamafiza
saya budak baru belajar hehehehee

Ms Lola said...

waaah bestnyer.. fid pun dah bake, ni tak leh jd nih

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search