Saturday, December 8, 2007

zam zam ala kazam

Tajuk tak ada sangkut paut dengan isi kandungan entry hari ini

Nak cerita sikit tentang kejakunan aku hahaaaa
Kawan2(yg ngaku kawan aku la) aku ni sebelum2 ni tak pernah jejal 1-utama....
Nampak macam kolot je kan...tak kisah la janji rock hahahaaaa
Aku ingat ka bagus gila gempaq gila 1-U yang diwar2kan tu....Rupanya sama aja dengan shopping2 complex yang lain
Kihkihkihkih
(Dulu ada opis mate aku umah dekat ngan 1-U..ala TTDI area daaa...dia bukan main gelak lg aku kata aku tak tau kat mana 1-U....sian aku...kelakar sungguh bg dia...Tp dia kata logik la....1-U tu kira laman rumah dia hahaa)

Al kisah malam tadi Deparment aku buat 'project end dinner'.Kira macam dinner meraikan kejayaan (yess kejayaan) kami menyiapkan projeck yang kami develop seterusnya ada yang dah laris dipasaran.
Kalau orang kampung aku kira macam 'kenduri doa selamat' laaaa..Tapi ni orang bandar (tolak aku yaa)...
Ohhh Dinner tu buat kat Cinnamon Cafe(cafe erk) One World Hotel...Maka pertama kali la aku jejak 1-U....
Anak dan suami aku pun sama..Derang pi jemput aku balik....(pergi pandai balik tak tau)

itulah cerita aku yang tak pernah jejak 1-utama shopping complex tu!

Hari ini sabtu
aku kena kerja juga...uhuks.....

Update:
Hari ni si gedebi (yeesss akan back to gedebi!) pergi follow up check up dengan the daddy
Dua beranak tu pertama kali gi spetal berdua tuh...
Dari pagi aku dah pesan macam2....jgn lupa bg mkn kenyang2 jangan lupa bawa bekal air jangan lupa itu ini...
ni dia kad appointment...ni dia Gl..dan sebagainya....Ishhh kepoh sungguh aku...

Tadi pagi dia macam terbatuk2 sikit..maka dapat le ubat lagi...gasak minum aja la labu....
Didoakan agar anakanda akifku yang manja cepat-cepat sihat dan tak sakit2 lagi dah!
*peace*

4 comments:

Rizza said...

fid ..ala 1- utama tu bukan ade apa2 pun.. aku lagi le dah lama tak gi..sejak 2003..hehhhe...sebelum tu ad ele jln2..tapi tak de apa yg menarik pun..sama je...dah nama pun soping complex..

hehhhe

akif..semoga sihat n kuat...insya'allah....ade la hikmah nye tu...no worry le..kecik2 sakit...sok besar dia ingat jasa ibu bapak dia...susah2 sebab dia..hehhe

Fid said...

hehehe ko DAH LAMA TAK GI...aku baru sekali gi...ttp mmg betullah sama jerk...harharharhar....

akif insya Allah ok....

rohaadam said...

tumpang sibuk sat,kalo pi sana selalu bawak Aina pi bahagian Rainforest sebab kat situ byk ikan kap yg teramat sekali...kat situ jer yg menarik tempat lain sama jer...

knv said...

takpe takpe... aku pun banyak tempat glamer kat malaysia ni tak pernah pegi.. contohnya star buck cafe ha ha ha ha ha...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search