>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Sunday, February 10, 2008

aspalela

Tahu lagu saiful apek?ASPALELA...
Ya ampunnn..
Anak aku suka lagu nih siap bleh nyanyi sampai habis!
Tak tau nak komen apa...
Dia suka sbb apek ni cicak man ka sbb mmg dia suka lagu itu...den pun tak tau!


Song / Lagu : Aspalela by Saiful Apek Senario

Lyrics / Lirik Aspalela:

Ingat tak lagi janji kita dulu aspalela
Kau dan aku akan bersama sampai ke hari tua
Tapi sayang janji itu dirampas orang ketiga
Oh aspalela jangan buat ku kecewa

Sampai hati kau pergi kepadanya
Makan hatiku bila kau berkata
Patah hati dengan hubungan kita
Hancur hatiku aspalela

Terpisah kerna terpaksa akur desakan keluarga
Ku sedar bukan kehendakmu tapi apakan daya
Adakah lagi harapan untuk kita bersama
Oh aspalela apa syarat pun ku terima

Sampai hati kau pergi kepadanya
Makan hatiku bila kau berkata
Patah hati dengan hubungan kita
Hancur hatiku aspalela

Oh lela lela lela lela
Oh oh oh oh lela lela lela
Oh oh lela lela lela
Oh oh oh oh lela lela lela

Adakah lagi peluang kita bersama
Oh aspalela jangan tinggalkan ku sayang
Sampai hati kau pergi kepadanya
Makan hatiku bila kau berkata
Patah hati dengan hubungan kita
Hancur hatiku aspalela

Lela lela… lela lela lela
Lela lela… lela lela lela
Lela lela… lela lela lela
Lela lela… aspalela

3 comments:

Mommy's brownies said...

aku mcm pernah dengar! tapi aku tatau ni lagu apek! hehe.. sbb aku teringat aku tanya abg aku..eh lagu sempena penyanyi Aspalela tu ke? hehehe
lor! Anak hang hafal lagu nih? fuyooo!!! sker betoi dia lagu tu ek!

Mommy's brownies said...

aku mcm pernah dengar! tapi aku tatau ni lagu apek! hehe.. sbb aku teringat aku tanya abg aku..eh lagu sempena penyanyi Aspalela tu ke? hehehe
lor! Anak hang hafal lagu nih? fuyooo!!! sker betoi dia lagu tu ek!

mumaina said...

Fid,
nampaknyer kena tambah lagi sorang cepat2 ..lepas tu letak nama Aspalela ...gerenti Akif suker gilerlah...:-))