>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, February 15, 2008

busy

Saya busy hari ini dan esok...esok saya kena kerja juga..ishh ish....

kpd kwn2 kalau ada apa2..sila tinggalkan message heheee

7 comments:

rizza said...

selamat mem bz kan diri....hehhehhe

anamiraa said...

kahkahkahkah! macam kenaaaa aje ngan entry aku!

hahahahaha.. aku pun busy gak. esok sabtu kerja. ahad sampai selasa ke s'pore. balik spore selasa petang boss suruh masuk opis terus. kejam ke tak kejam tu? aku risau laa... pasai rindu kat anak2 aku! dah la laki takdak! uwwaaaaaaaaaaa!

Fid said...

rizza
hahaha

anamiraa
busynya hang!!!

Yan said...

selamat bz okkay..

aku dah slamat bz petang smalam.. client screw up dgn database sendiri.. hinnshh.. tak pasal2 mak nak kena restore balik data mana yg patut..

sitilina said...

keje di hari minggu.

farah225 said...

oooo pakat bz yer blaker!!!aku dah lega sikit minggu lepas n awal minggu ni tahap gabanzzz la.bos takdak 3 hari ni lega ar skit.hihihihhi.

mumaina said...

busy semua erk...
selamat membusykan diri yer...
bos takder seminggu pi Korea makan angin...duk office pun goyang kakilah...heehe..