Monday, February 4, 2008

fuhhhhh

Aku tgh emo nih..emosional

Kerana aku baru lepas meeting....bkn ngan bosses aku tp ngan org2 yg diketegerikan otak kurang upaya berfikir

Mmm...katanya masa meeting 2 weeks ago semua dah setuju setau aku mtg tu no conclusion...
ada ka patut itu org kata kat aku
"u cant say that because this matter already agreed...If wanna talk about this ask ur boss...u cannot talk about this at all..this between boss and boss!"

What????
Itu bosses aku mmg dah bagi ini kerja pada aku..mmg kerja aku daaaaa
kalau semua nak kena dia buat....
aku tak de le kerja dan dia boleh pengsan laaaa...
kihkihkih....

bosses plak mana hilang plak nih...aku tak sabaq nak ask them to talk to that manusia nih!

Aku akan fight sampai aku dapat lantaklah korang...Itu kerja aku!!!!!!

update
aku dah cakap ngan boss..
mm..dia kata..
aku buat apa yg aku rasa the best then dia dah pi sound pihak terbabit..tp aku tak tau apa progress..dan dia kata kalau nnt takleh juga dia akan guna 'another' method...apa method gua tak tau....
huh....

2 comments:

Ms Lola said...

beb, lu percaya bos lu? (ni pertanyaan yg tulus mulus, ok?)

Fid said...

itu bos?
takleh caya tp sbbkan dia bos lantaklah janji nnt kalu dia marah aku..aku bleh cakap aku dah bg tau dia

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search