>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, February 15, 2008

penyejuk hati

Tgh2 dok emo tiba2 teringat dialog ini
(since ramai yg dok tanya bila aku mau tambah anak..jawapan standard 3 tahun lagi!)

akif...akif nak adik?
ADIK???(buat muka tak faham)
Yes baby..akif nak baby?
TAK NAK!!!!!

Abang tadi saya tanya dia ..dia nak adik ke tak...dia kata TAK NAK...muka bengang plak tu

maka daddy pula
akif...akif nak adik?
ADIK???(buat muka tak faham)
Yes baby..akif nak baby?
TAK NAK!!!!!

Then mummy pula

akif...akif nak adik?
ADIK???(buat muka tak faham)
Yes baby..akif nak baby?
TAK NAK!!!!!

Then daddy baru tanya

akif nak adik?

Dia jawap
Mummy! daddy!....diam buleh???TAK NAK TAK NAK TAK NAKKKKKKK....Acif baby..Acif adik!

mummy dan daddy
Errr...OK tak tanya dahhh....Mummy ngan daddy minta maaf ya..

SALAM....(kalau minta maaf wajib kena salam)

Anak aku ni pada pandangan aku membesar mengikut tahap pembesaran manusia biasa..ya la manusia pun kan hahahaaa

Tapi sebagai ibu dia aku amat berbangga dgn anak aku nih (ya la dah anak aku )

Dia ni belajar dengan benda yang realistik....

Aku bawa dia gi zoo 2X....le ni kalau tanya bab haiwan2 yg dia gi tgk kat zoo dia mmg bleh kenal....
bunyi dan 'character' haiwan tersebut...

Dia ni pandai menyesuaikan diri dengan tempat dan keadaan..Thanks Allah....

Kalau kat rumah..Memang ANAK MANJA...
Kat TASKA toddler yang berdikari lah plak!

gi klinik la ni aku tak yah cakap apa sbb..dia akan cakap sendiri...mana dia sakit mana dia gatal semua dia cerita...

Cuma tang mkn ubat selalu buat2 tak nak tp bila bg telan jerk..


kihkihkih




1 comment:

rizza said...

akif2...sama la jawapan ngan hassan....hehhhe budak2 bijak...