>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Thursday, September 4, 2008

boku no mummy no heta na e gaki






Di sini terdapat beberapa contoh lukisan tgn mummy saya ketika dia mengajar saya..
Mummy ni conteng je ..apa daa..sib baik saya bijak saya faham apa dia lukis...

7 comments:

Yan said...

lawa lukisan kau Fid.. ikhlas cakap ni.. aku buat orang lidi pun ntah apa2 ropanya..

Fid said...

cik yan
kahkahkahkah....

tp adalah rupa kan ikan mcm ikan..hahahaaa

farah225 said...

yup.aku agree ngn cik yan.aku kalu anak aku soh lukis lembu ka kambing ka kucing memang tak pass la.kena gelak lagi adala.

MAMA ADIB said...

sunggoh pandai melukis.. aku adib suruh lukis thomas haha langsung tak menjadi... aku memang tak berseni...

masa memula tengok td ingatkan akif yg lukis.. kalau akif yg buat peeeeh sangat hebat

Fid said...

akif blom tau lukis sgt lagi
kalu takat bulat2 garis2 tu tau laaa...

Yan said...

aku suka lukis separuh, lepas tu suh diorang teka.. kah kah kah.. ntahpape je aku ni..

rizza said...

cantik lukisan ko fid.. aku ni tak reti bab2 lukis ..hehhehe
aku ajar hassan lukis org lidi je..dia tau tu je la..hehhe