Wednesday, September 3, 2008

tengah malam

aku tak tau pukul berapa sebab aku memang cannot open my eyes at all..Anak aku bangun menangis ..katanya sakit kaki..aku rasa dia lenguh kaki..biasa la melompat banyak sangat

tapi dia tak nak mummy urut and letak ubat dia nak daddy

then tak baik2 juga sampailah mummy buka baju seluar dia suruh tidur berdiapers sahaja..aik baik plak....
aneh....

yang aku nak gelak..
sat lenguh kaki kiri then kanan...then tgn plak then perut plak....
end up tak tau tang mana sakit sebenarnya

so malam ni b4 tidur harus urut kaki dia dulu...

2 comments:

Crazee Choc's said...

dia panas kot.... kena pasang air-cond ler jawabnya....

Mommy Hafiy said...

haah panas kot..tu tak selesa kot

selamat berpuasa!ampun maaf kalau ada tersalah kata..halalkan segala komen2 yer...lambat sikit bagi ucapan sbb internet down kena patah kilat..hahahhaa

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search