>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Sunday, September 7, 2008

juadah2 berbuka kami...sempoiii

jumaat:
ayam goreng berempah
daging bakar
sayur
nasi

Sabtu:
kerabu taugeh
sambal sotong
nasi

Ahad???
tengah dok pk..

semalam aku gi pasar malam.
wah ramainya org gi beli mknn untuk berbuka...
Minta maaf la...saya agak tak berselera melihat akan juadah yang dijual
tapi orang lain?????

buffet Ramadhan
plan macam tak nak pi.
Tapi kalau kekawan ajak pi macam mana erk???
1.mahal
2.aku letih la nak ligan anak aku
3.tak sedap
4.aku masak lagi sedap

tapi kalau FREE aku larat.....kahkahkah....

3 comments:

Ms Lola said...

Aku rasa kan. Buffet Ramadhan ni, kalau org nak belanja pun aku pikior 8 kali jugak kot. Kalau aku pi sorg-sorg boleh la kot.

Tp kalau aku tak posa, akan kuusahakan utk pegi (kalau free sahaja)

salzahari said...

sapakah yg start idea bazar raamdhan nih? anti saya..

sbbnya, kita pi menjamu mata time lapaq..mmg mcm2 teringin.

pdhai hat msk sendiri lagikk sedap.. dahtu baziaq tak pasai2 !!

Marisa said...

aku kalau pi buffet ramadhan pun sbb dept aku buat.. so... kena la pegi.