Tuesday, September 23, 2008

taska lagiiiiiiiiiiiii

Ingat post aku yang INI?

Aku kena pk balik! Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Tadi masa aku gi ambik akif former penyelia bagi tau....

itu 'new owner' tak nak pulangkan taska ke former owner...
So aku dah call former owner...pilu.....sedih....

Maka aku kenalah cari taska baru....
Aku tak nak deal ngan 'new owner' tu...TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKK...

Akif sila beri kerja sama ya....

Ya Allah permudahkanlah urusan kami...

Aku rasa aku dah nekad dah taska mana nak aku pilih...

.

8 comments:

NeroEcha said...

Adeiii tak habis lg plem psl Taska ko ekk..harap2 everthing ok..

Fid said...

masalah ngan 'new owner' nih!

ramapi parents tak setuju angin!

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

kak fid skrg hantar taska mana ek? cadang nak hantar taska mana pulak lepas ni? kak fid kat shah alam kan?

saya pun tengah dok survey taska skrg ni...

Fid said...

antar ke seksyen 20 punya area...

tgh servey ala2 back up pun kat seksyen 20 juga
zety dok area mana?

Unknown said...

saya dok seksyen 7. belakang uitm tuu.

skrg hantar kat seksyen 3. tapi disebabkan anak dah 2, kena reconsider balik la nak hantar kat sana. poket kering jadiknya.

Fid said...

zety

oooo

bnyk shah alam ni taska
hehehehe

bleh pilih..kihkihkih..kerja kat sekxyen 7 juga?
ke kat mana?

Unknown said...

saya keje kat uitm

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search