>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Saturday, September 27, 2008

kerja sabtu

kalu kena kerja hari sabtu memang bosan sangat2..

anak aku dok ngan daddy dia...

Mmm..
aku ni cerewet ke erk?
akukan plan nak tukau taska anak aku
maka takat ni aku dah pi melawat taska target 2 kali....macam melampau ka?
kira 3 kali la sebab call sekali...

aku risau juga anak aku takleh terima tapi...anakku...hidup ini perlukan perubahan..penghijrahan...
mungkin DIA ada rancangan lebih baik buatmu....

Dari segi taska tu...saiz kecik la dr yang la ni
kebersihan..Mmm...nampak bersih tapi sepah sikit..ke sebab kecik..crowded nampak sepah??

Tapi aku tengok memang bersistem..

Kita cuba ya cik gedebi..

Doakan semuanya berjalan lancar ya kawan2....

1 comment:

farah225 said...

fid,
aku masih keje jugak sampai esok.almaklumla dah keje jt jg kan.semalam aku report duty,bos suh keje ampai esok.

weh hang kata pengurusan lama dah amik balik taska tu,tp naper hang nak tukar lg?aku pon tgh dok cr taska utk haris n hanis ni.minggu ni semua dah cuti raya.nampak gaya nxt week gak la aku carik.harap2 ok.acif hang camner kat sekolah baru?