>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, September 17, 2008

Taska oh Taska

semalam kami dapat surat ni.
So secara officialnya aku takyah dok PK hal nak cari taska lain.
Aku selesa dengan pengurusan owner lama.Alhamdulillah.

Aku ingat aku ja yang rasa tak puas hati tak suka ngan pengurusan owner baru..rupanya parents lain pun sama.

Alhamdulillah..Alhamdulilah

Kisah bermula apabila ada ura2 tukar owner taska.
Tup2 ada jemputan gi majlis bertemu new owner.
Tapi officially tukar 1 bulan masalah bermula.Macam2....
Sampai aku dah mula ligat dengan akta2..call JKM..hahahaaaaaaaa

Akhirnya kembali tenang....Syukran Jazillan!

2 comments:

mamaaina said...

alhamdulilah..
kalo tidak mesti tak tenang nak hantar anak kan .....

farah225 said...

syukur..
aku plak dok fenin nak cari taska baru kat kelantan.
weh lamanya taska akif cuti