Friday, January 18, 2008

Yang lebih baik

update 2008/01/21
Dari aku dk mengira saat nak balik baik aku list down plan aku nak buat Ahad ni.Esok Sabtu, aku kerja...

Plan hari Ahad saya
1. settle kerja rumah, kemas rumah, melipat kain dan sebagainya (Note: Aku tidak lagi perlu memasukkan kain yang hendak dicuci ke dalam mesin basuh kerana my dear hubby tak kasi. Dia kata kerja mencuci pakaian dengan mesin basuh dan menyidai kain adalah kerja dia mulai hari ini.Mmmm....)

2. saya nak buat brownies- tak jadi buat sbb tak dan ganti ngan choc chip biscuit

3. Saya nak buat kerepek lobak merah- buat tak dan siap, yg dah siap abih last2 dapat seciput ja sbb angkat je dr oven ada org ngap angkat je ngap..laku sangat2

3. saya nak buat pizza- tak dan buat juga tapi ganti ngan ayam goreng berempah..sedapppp..ada org kata nak diet tp bantai berpinggan juga!

4. saya nak bermain dengan anak saya.- tak main sangat tapi ajak dia buat kerepek, choc chip dan tolong tumbuk segala bahan2 ayam berempah..dia sukaaaa...
Mummy...ni pe-das takleh sentuh tumbuk saja...(dia plak pesan kat aku)

Dahhh...Ahad je 24jam sahaja....Senarai banyak2 kalu tak tertunai pula..

3 comments:

Rizza said...

fid..kerepek lobak merah ko tu aku dah try..tapi aku panggil biskut carrot...dah 2x aku buat la.... aku yg balun...hehhe hassan makan la jugak...aku tekap buat bentuk 3 segi n star..aku tak potong cam ukuran ko tu...hehheh sedap ko nye resepi ni..ala2 cam kerepek bawang/kuih gunting leee

knv said...

weh,
dah habis ka itu brownies? bak mai sini skeetttttt!

Rizza said...

amboi...macam2 tak jadik tapi jadik benda lain..bagus la..hehhe

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search