>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, August 6, 2008

aku frust

Aku tak tau relevan ke idak aku nak frust ni

tapi sungguh

membuatkan aku mula rasa geram hahaaa

aku nak sertai pengijazahan bayi susu ibu tu tapi aku takleh ..
Sebab aku tak de gambar aku ngan anak aku
asyik gambar akif ngan daddy dia aja.
tak suka
rupanya aku ni yg tukang ambik gambar selama ni!

Ishhh

Ke sebab huduh benar aku ni sampai laki aku tak kebulur nak ambik gambar aku ngan anakku yang comel itu??
awat dia ingat dia hensem sangat ka????

Heheheeeee

Aku godek2 semua koleksi gambar anak aku..
ada 3-4 keping ja tu pun gambar yg ala2 tak ready la..anak aku nak lari...anak aku menangis la.....

kesian aku!
So mulai dr saat ini aku akan suruh laki aku ambik gambar aku ngan anak aku...aku tak mau ambik gambar dia dah! tak kira!


relevan ke??

jaga lee...kalau aku slim lawa gebu tak de jerawat kat muka suatu hari nanti ..(bila tu??)

sekian...kihkihkih

7 comments:

mama adib said...
This comment has been removed by the author.
mama adib said...

Loo siannya... aku tumpang sedih hu hu

masa baca pasal program pengijazahan ni nama ko terus terlintas kat kepala aku

eh kalau ko and akif ambil gambar hari ni dan hantar tak boleh ke??

Ms Lola said...

aku bnyk stok gmbr ngan anak aku. tp tu aku amik gmbr sendiri. senget benget le jd nye

arina said...

hahahaha... cepat la slim dan gebu aku pun nak ikut jugak!

Fid said...

kesian aku..

anamiraa
masalahnya bila...hahahaa

Marisa said...

sungguh aku ketinggalan.. pengizahan apa lak ni? loh... ko tak dak gambar ngan akif ke? tak pe tak pe... mulakan dr skrg..

rizza said...

fid..ko pi le amik satu ngan fid... pastu ko pi antor kat mama la..cakap..tak sempat...
antor leeee

(heheh aku dah antor)