>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, August 25, 2008

superhero

Anak aku makin minat kat segala 'superhero'
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tak abih2 dia tu Ultraman!
(anamiraa harus aku bawa dia melawat 4 beradik Ultraman kat umah hang la kalau macam ni biaq dia tau betapa ramainya Ultraman!)

Semalam tengah dia menyusu dia cakap.
"acif ultraman...mummy raksasa"(sambil tepuk2 aku...

Hah??Kalau mummy raksasa kenapa Ultraman minum susu dari raksasa...

"Acif kena nenen..ambik po-wer raksasa..Ultraman jadi kuat"

ternganga aku!

Anak bertuah

7 comments:

mamalisa said...

huh..anak pompuan aku yg duk spital pun boleh segar kalu tgk citer ultraman? ape kes? heee..lepas abih citer melepek balik..kuikuikui..ultraman ni mmg pengaruh dia kuat sejak kita kecik lagi kan..aku dulu pun suka tgk ultraman.

Fid said...

mmg kuatlah pengaruh ultraman....

amacam alisa?

arina said...

hahahaha! buleh! buleh! hang datang rumah aku naa.. nanti biar depa perang sesama ultraman. larat ngan tak larat je!

Marisa said...

hehehe.. lawak la... ambik power dr raksasa.. hehehe....

farah225 said...

weh aku nak kasi ultraman kat umah aku join sama buleh?????
aku yg tak baper tau jenis ultraman ni pon dah hafal, ultraman gaaia,nexus,dyna,max bla bla bla.lagu ultrman dlm bahasa jepun tu pun dia hafal.adoiilaaa.

Fid said...

weii
ultraman nexus dia lemah kalau ada kekotoran...sapa bela nexus kena rumah bersih

kalau 'tiga' dia ni serba tak takut hahahaaaaaaaaa

farah225 said...

aku taktau bela apa.kah kah kah.suka nexus tp tak suka mandi,tak suka gosok gigi..hehehehe.paling dia suka cosmos.