>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, August 18, 2008

Emas pertama ..Olimpik beijing

Emas pertama terkubur sudah....

Apa2 pun tahniah to Lee Chong Wei...
Aku tengok sikit sahaja sebab aku memang tak tahan la dengar penyokong Lin Dan jerit2....Aku plak stress..ntah apa2...

Apasal ada pihak tulis 'sekadar perak'?
Tau la target nak EMAS....
Tapi OKlah ada juga PERAK dari ternganga....

Aku mudah berpuas hati?

Pada aku...ok..sebab Chong Wei bawa balik juga sesuatu dari yang bukan main berjanji tapi.....0!

Tapi bila ya Malaysia nak dapat pingat Emas ni??

Hehehehe

3 comments:

Yan said...

ntahnya.. kasik la tajuk yg memberangsangkan sket.. apa pun, dia jugak la yg bagi nama malaysia masuk dalam senarai pemenang pingat..

aku tak tengok sangat Fid.. masa 2nd set dia tertinggal 0-8 tu, mak dah stress.. kah kah kah..

mommy lyna said...

betul. xpuas hati la ckp chong wei camtu.

dahla dia satu2nya penyumbang pingat mesia setakat ni.

Chong Wei mmg wira! yg lain2 tu pegi buat ape? hehehe. peraboh boreh je.

tp tgk cong wei mcm stress sikit, si lin dan steady je... takpe lenkali cube lagi ok!

ummizz said...

ntah bosan media malaysia ni.. ampeh nyer, tak tau betapa susahnya nak dapatkan pingat tu
kita yg tgk pun jadi stress maut, apa lagi chong wei tu