>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Tuesday, August 26, 2008

Eat healthy be healthy

Kerabu

Aku suka kerabu.
Kerabu sardin..kerabu sotong kerabu taugeh....
Apa-apa kerabu laaaa

kerabu dari myresipi.com

Ngan aku beli Majalah Rasa August pelbagai resepi kerabu

Kecur ayaq lioq weiiii

so bln posa ni kami plan nak makan kerabu pelbagai..homemade..yummy...

Petang ni aku nak wat kerabu sardin..Yihaaaaa

6 comments:

Marisa said...

aku pun suka kerabu.. esp kerabu mangga. tp kerabu togeh tak suka...
nasi kerabu pun aku suka!
nak kena cari gak ah majalah rasa bulan august.

farah225 said...

aku suka jugak makan kerabu tp tak pandai buat.heheheehe

Erna said...

kerabu sardin lagu mana nok?
kecuq dah ni...

Fid said...

erna
bahan2nya sempoi ja

tapi aku tak ingat semua sbb almaklumlah akukan masak pun kena ikut buku hahaaaaaa

antara bhn2 yg aku ingat
sardin buang sos dia
bawang besar potong mcm buat kerabu la
biskut tawar aku guna jacob's..kalu cap pingpong pun aci la ..
black pepper..serbuk
garam
daun ketumbar ke daun apa ntah...

aku tak ingat bhn2 lain...

aku dptkan dr majalah rasa hahaha

p/s"tok aku(nenek la tapi org kedah panggil tok) sampai la ni tak puas hati ngan aku sbb aku memasak ikut buku! nak wat cam na masa aku kecik2 depa suka sgt aku tau baca buku!

Ms Lola said...

AKu tak pernah dgr KERABU SARDIN, weih...... Tp aku kecuq jugak - mak poser hari ni!

Erna said...

aku pun pestaim dengor kerabu sadin! tu yg tanya resepi..
fid, aku ni pun masak ikut buku beb!! lain la yang memang aku dah dok ulang sokmo..