>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Tuesday, August 26, 2008

Satu entry khas buat anakku

Mummy target anak mummy akan baca entry ni(jika masih wujud) 25 tahun lagi.Not now..not in this few years.

Sebab dalam 25 tahun lagi anak mummy akan jadi cukup matang untuk membaca segala rapu raban mummy dalam blog ini...25 tahun Lagi Insya Allah...

Apa yang mummy nak tulis adalah tentang anak manja mummy ni....
Ini hanya 0.00000001% aja kot dari apa yang sebenar.

Mummy bersyukur kepada Allah dianugerahkan anak mummy ini.
Alhamdulillah

Mummy bangga sangat dengan anak mummy.
Mummy bangga bila ada ibu-ibu kawan anak mummy cakap..
"kan best kalau XXX macam akif..."
Bangga tau sebab depa berangan nak anak macam anak mummy.
Mereka 'admire' anak mummy.....
Mummy tak pernah berangan nak anak mummy macam anak orang lain.
Mummy memang suka apa jua anak mummy....
Akif no arinomama ga suki desu.

Mummy suprise...impress..kandou bagai bila mummy tengok anak mummy pergi tesco kat fruit's area anak mummy start memperkenalkan nama-nama fruits kepada daddy....Dan bila ada orang lain turut terpegun dengan anak mummy.
Mummy bangga...Teruskan usaha...
Gambarou ne!

Mummy angin tau bila anak mummy buat hal.Mengamuk degil dan sebagainya
Tapi Mummy tahu itu adalah perkara yang wajib bagi setiap manusia..
Kadang-kadang Mummy jerit-jerit marah anak mummy...Mummy sayang anak mummy...
Mummy ingat lagi....

"kenapa akif mengamuk?"
"Mummy scold acif"

Anak mummy kata tujuan anak mummy mengamuk sebab mummy marah...
Ohhh..noooo....
Mummy rasa bersalah sangat tau.

OK....
Point mummy

In future andai kata anak mummy sudah berkahwin..beristeri....
Didiklah isterimu dengan baik.
Pilihlah isteri yang bijak...Isteri yang soleh.
(kalau boleh isteri yang minum susuibu ketika kecil..Over kah mummy?)

Mummy akan sedaya upaya mencuba menjadi ibu yang senantiasa meredhai anaknya.
Mummy akan cuba untuk tidak berkecil hati andai kata ada apa2 yang anak mummy buat mencuit hati Mummy..Kalau boleh, anak mummy janganlah buat hati mummy tercuit sedih.
Kalau boleh laaaa....Boleh tak?

Daddy kata mummy ni over protective...
Semua nak jaga..sampai anak Mummy tak kenal selut tak kenal semut!
Hakhakhak....
Mummy pun kelakar juga bila fikir...
Apsal ya?
Seperti biasa bila anak Mummy dah besar..Kau akan faham apa yang Mummy rasa sekarang.

Sekian..Nanti banyak lagi pesana Mummy...TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

4 comments:

Erna said...

good boy la Acif!!
aku rasa tak sempat 25 tahun Acif dah bleh baca blog hang! hihi..

mommy lyna said...

acif nanti kawenla dgn anak auntie. cantik tau, solehah lagi.

konfem bole jadi member mengumpat dengan Mummy Acif. hehe.

rizza said...

hehheh betul tu erna... tak sempat 25 thn..hehehhe esok2 dah 4-5 thn umo dia dah reti baca segala mala tu..dia baca la... hehhe

lyna... amboi2 dah cop akif ye nak jadik menantu..hahhhah pastu leh geng mengumpat lak mak2 nye..hehheh

NeroEcha said...

Alahai touching nyer post ko nie...confirm mmg acif akan baca blog ko nie....wahh dahsyat acif dah ade org booking tu..