>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, August 18, 2008

kes liwat

aku naik menyampah la...
bila kes liwat ni muncul
tak habis2 ngan kes nih...Dah tu akhirnya tak ada conclusion ....

1. Liwat tu memang tak buleh....berdosa..macam haiwan..tapi haiwan tak meliwat le plak...
2. wat malu jerk
3. apsal bila kes liwat melibatkan org2 tertentu bkn main lagi kepoh erk..
4. org yg bukan sangkut paut ngan politik tak de yg meliwat ke
5. org yg amalkan homosexual ni penyakit mental laaaa
6. berdosa!

Paling aku nyampah!!!

Buat lah kes lain yang relevan sikit.....

Aku dah confuse dah sapa betul sapa salah...nak kena tunggu sampai jumpa kat Padang Masyar ke ni???

Udah udah laaaaaaaaaaa

Tapikan...apsal bdak 23 tahun lelaki(andai lelaki tulin dan sejati) takleh nak lawan pak cik tua tu????
Lain le kalu anak dara 23 tahun.....
pak cik tua tu kalu lempang sedas dia tak condong ka?
terajang bg....pelik betul kalau anak jantan lembik takleh lawan....malu malu..

Pak cik tua tu pun...apa hal 'selera' lain macam benau! confuse...
benci aku!Dah tua2 nih....
Mmmm....susah betoi nak komen.....
Sapa suruh komen???

hakhakhak

5 comments:

Marisa said...

aku pun nyampah ngan kes tu....kalau la betul... sehingga dia sanggup bersumpah... maka ni bukan kes di liwat.. ini sudah kes suka sama suka... takkan la org segagah dia (tubuh tegap... muda lagi... tak leh nak lawan)...ish...ish... auww..auww ke?
apa2 pun mmg berdosa la mereka yang membuat itu!!

Fid said...

marisa
tu la...suka sama suka


kalau akula kan takat pak cik tua tu aku rasa aku bleh pelengkung dia tau!
kahkahkah

Ms Lola said...

Aku pun nak menyampah sekali. Tak tau menyampah kat sape, tp menyampah lah.

Marisa said...

yg aku tau depa ni mmg gila kuasa.. gila nama!!!

rizza said...

tu le bile org tu tak de "bijak" tak de "keperibadian" yg bagaus utk jadik pemimpin... dia guna la isu2 sentimen utk meraih simpati masyarakat...

dah sah2 cam suka sama suka.

tu le pepatah kata...

"sepandai2 tupai melompat akhirnya ke tanah juga..." faham2 la sendiri ye...

kalau kita ni betul2 beriman beria2 nak berbakti serta berye ye nak jaga agama,bangsa negara.... tunjukkan la yg sebenarnya..bukan main tolak sana tolak sini.. cerita A..lepastu cerita C... sudah nye org2 yg ngok2 ni le percaya bulat2.. konon2 teraniaya....sorry la aku sikit pun tak simpati n tak de kepercayaan kat org tua tu....

beware!!!!