>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, March 28, 2008

Daddy, mummy babab

Daddy....mummy babab acif!

kihkihkihkih

Anak aku mengadu ngan daddy dia sebab aku jentik telinga dia..
Itu la degil sangat

Dah tu melawan mummy...mummy babab bontot dia..dia kata sakit....dia melulu ke daddynya lagi ...Daddy...mummy babab

Lepas tu dia buat hal lagi..

Mummy tangkap, mummy bawa masuk bilik suruh tidor, dia tak nak, meronta-ronta...dia lari keluar..
DADDYYYYYYY>......MUMMY BABABBBB.....UWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mummy tidur...

Then bila mummy tersedar ada orang tengah dok tarik-tarik mummy..

mummy...mummy..mummy...acif nak hanyen...nak hanyen.....
nak ido..nak hanyen..mummy...mummy.....

Tau pun kamu!
Lain kali dengar cakap mummy

Ngengggg..Maka pagi tadi mummy kena marah ngan daddy dia..kihkihkih....

Kalau abang marah dia..ayang marah abang...kalau ayang marah dia..apasal abang tak boleh marah ayang?

Sebab....Saya mummy dia....

Ibumu..ibumu...ibumu....then baru bapamu...
3X saya marah dia baru abang bleh marah dia 1X...
tapi dah 10X abang marah dia..saya marah sekali abang nak kepoh?
Errkkkkkk...

3 comments:

rizza said...

hehhehe

pandai mengadu tu...hehe.. akif2...
tak pe ibu nye berhak marah...(hubby aku selalu cakap... kalau tak marah ..macam mana nak didik..tapi marah kerana dia salah la..bukan marah membabi buta..atau tak marah sesaje...hehheh)

hassan kalau aku marah....bapak dia diam je..bagi aku marah (sebab dah tau hassan tak dengar cakap aku time tu...hehhe)...sama la bila bapak dia marah..aku biar kan dia sampai la dah abis di terangkan apa salah n tidak.....hehheh dia tak reti nak merajuk2...kot merajuk pun..pi lari dlm bilik..kemudian kami tanya "dah habis merajuk?"..hehhe dia pun dtg..sengih2.."dahhhh"

fid.. dah sihat ko?

Ms Lola said...

hahaahahahhaha... yg paling lawak ialah alasan kenapa abang ko tak leh marah ko kalau ko marah akif!! lawak la ko ni

Marisa said...

hakimi pun sama la.. kuat mengadu. tp hakimi ni lain sket la.... dia macam kuat protes. lagi kite marah.... lagi dia buat perangai..