Tuesday, March 25, 2008

nak ayam kok-kok-kok & cerekarama

Al kisah malam tadi
kami gi Tesco..Beli barang sedikit...

Lantas suamiku yang tercinta teringin nak makan pizza(aku la punya pasai janji nak buat last weekend tp aku malas) maka dia memang target nak makan pizza lah nih

Lepas habis beli barang, turun lah ikut esculator....Sekali..

Mummy..daddy..itu kay-ef-shi...

Mummy bisik kat daddy
alamak bang...takkan nak makan kfc lagi kot...
alaamak ayang abang nak makan pizza laaa...

Baby..kitakan baru aja makan kfc...(aku dah bg dia rasa..original resepi sepaha ayam dia balun)
Lain kalilah ya kita makan kfc...

Na-nak..nak maqhan ayam kok-kok-kok-..

tup2 depan tu chicken rice shop....

Kami plan nak larilah ni
sekali dia melemah longlai badan dia terus terpa masuk chicken rice shop...

NAK MAQHAN AYAM kok-kok-kok!!!!

Alaaa ayang..abang nak makan pizza......

Adeiiiii...
Mmm.....Macam mana ni?

Yang itu budak kecik pula sudah duduk kat kerusi chicken rice shop....buleh?

Mummy..daddy...mummy daddy..meh meh...maqhan...

mummy dan daddy....Tidak dapat menghalang keinginan anak nan tersayang...

hakikatnya...
dia makan nasi ngan steam chicken+sup+air mineral..hehehehehe

syedapnya maqhan ayam kok-kok-kok...

anak aku ni la ni dia memang teruja nak makan kat luar....

Tajuk 2- In laws

Aku tengok kat forum, rancak benau ya tengah luahkan rasa tentang MIL nih....
Peringatan aku, buat diriku dan kawan....
Meh le kita berubah..Kalau yang tak suka MIL..bawa-bawalah suka...yang suka..makinlah suka....
Bukan apa....
Suami kita tu anak dia.....(aku kena ingat ni)

Sabtu lepaskan AF6 startkan
Aku tak tengok sangat sebab aku tengok TV3..cerekarama..tajuk Ihsan...

Cerita tentang bagaimana anak yang derhaka..melebihkan isteri..Azabnya dia di dunia dan saat kematian serta pengkebumian dia..Di alam barzakh sana Allah sahaja yang tahu....

Berbuat baiklah kepada Allah dan ibu bapa..dan sekalian umat manusia...

Semoga kebaikan yang kita buat Allah terima...Amin

5 comments:

Nur said...

aik..kate bz tahap gaban?? aku pon tgk gak citer ihsan tu.tp sadis lg lg satu citer,janji seorg anak. real woo...siap kuar ulat2 nguit itu macam...
semoga kite berjaya mendidik anak2 kite yea..

Fid said...

kihkihkih

busy terkawal...

esok sambung busy...

haaa...janji seorang anak pun!

le ni bnyk kisah mengisafkan ..meningatkan..

cysev3n said...

janji seorang anak? sah aku tak tengok.. ihsan tu pun gedik2 nak tengok.. tp sbb nak bawak hero2 berjalan, makanya tak dapat tengok dari awal.. but i managed to watch till the end.. *shrug* harus la aku jadik ala2 mak yg tak mudah terasa okkkay..

Mommy Lyna said...

takutnya kalo jd mentua yg xdisukai menantu!

Ms Lola said...

aku pun tak tgk. tah apa aku buat mlm tu pun aku tatau. (apa ekk???)

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search