Sunday, June 29, 2008

celcom oh celcom

day by day buat aku makin menyampah dengan celcom's services!

1.aku benci terima sms ntah apa-apa yang mana derang dapat no.mobile aku dari celcom.
celcom please stop it.

2.kamikan guna celcom BB.
Ya ampun kalau siang hari memang amat2 suck la internet connection.
Kalau call tanya why jawapannya 'kami sedang upgarde system'
Aku fahamlah kalau hujan..
aku faham kalau andai kata aku dok kawasan bnyk pencakar langit
aku akan faham ttg ini BB 3G yada2 kalau siang ramai org guna system busy yada2 tapi ni tgh2 pagi buta pun 3G macam hancuss apa kes?????

Please advice!

Hahahahaaaaa

cuma aku suka ini celcom BB...walau aku balik kg aku nan ceruk deh tetap bleh buka internet walaupun 2G....
kihkih

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search