>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, December 3, 2008

anakku pencinta keamanan

Biar gambar menceritakan
aku tak tau nak dilema ka nak apa..

jet pejuang



ben 10 bertukar...4 hands



kenal siapa dia ni???



Ultraman ngan raksasa..sapa jahat rupa korang macam raksasa huduh ni la
ni beli kat JJ sebab nangis sungguh2 nak juga...haru..aku piap aku cubit tak makan saman...



Ni dia pi beli sendiri..bayangkan tahap 'cinta' dia ya...
depa ni sebenarnya banyak beradik tapi setakat ni 3 ekor ni ja yang sempurna.yang lain dah kalah lawan raksasa...



Haaa..ni la KETUA depa!
malas gosok gigi la ni tapi suka benar tayang gigi.
Gambar pun nak ambik sendiri...
Dalam collage2 kat atas yang blur2 tu KETUA ni la yang snap.Harap maklum....

Satu perasaan bercampur baur aku

"mommy citer apa tu?"
"kids next door kot"
"bukan la mommy itu teen titan la!"

Tak tau nak kuterjemahkan perasaan aku macam mana.Dia la ni sungguh minat cerita lawan2 bagai ni

lagu digimon adventure..
"hoshi ni negai wooo..kaze ni puraido..."
ada orang bleh nyanyi ya

Lagi satu
"mommy air apa tu?"
"air sungai"
"air sungai?"
"ya"
"bukan air sungai la..air fish!"
"air sungai la..."
"air fish!!!!!!"
"mommy air apa ni"
"air masak"
"bukan air masak la...AIR"
"air masak tu air la.."
"air tu air masak la mommy"

dia ja yang betul!!!
sesungguhnya bercampur baur perasaan aku!

No comments: