Friday, December 5, 2008

puaka nyiang rapik

Puaka Nyiang Rapik.

Suamiku suka benar cerita ‘siram’(seram daa) ni..Ngan anak kecil itu juga.
Maka selepas habis ‘kekasihku seru’ depa mula mengikuti Puaka Nyiang Rapik(Nyiang ke Nyang?)
Dan malam tadi aku pun turut menonton la.(teruja la juga)…

Komen….
Cilakak punya cerita…
Memang berani gila no.
Memang tak ada agama punya cerita!

Aku dah suspect..so aku tunggu sampai last aku nak tengok siapa disebalik tabir..
SAH!SAHIH!...

Ahmad Idham!

Maka aku isytiharkan…Puaka Nyiang Rapik tidak akan dibenarkan ditonton dalam rumah aku!
Alasan: Aku tak suka cerita/filem/drama arahan/bersangkutan ngan Ahmad Idham….
Tidak memenuhi jiwa aku….

Aku bleh layan kalau cite Jurey Rusly..shiela Rusly and co..Rashid Sibir..Rosyam Nor….dan yang lain-lain hatta pelakon2 yang aku benci tapi kalau pengarah/penerbit yang aku suka aku tetap tengok…
Tapi walaupun ada Khatijah Tan aku tetap takleh nak tengok “Puaka Nyiang Rapik’ sebab Ahmad Idham….
Kalau En.Ahmad Idham sampai ke blog ni,(tak de nya dia nak datang..) Encik, saya tak suka filem arahan Encik……
Can not GO! La citer yang macam cerita2 anda….

Aku ingat lagi dahulu kala back to year 1998 aku gila tengok citer ‘cinderella’ lakonan ahmad idham dan haliza misbun….
Gila minat..berangan…cehh…hampas…..
Dulu suka sekarang geli geleman aku……

Encik Ahmad Idham jangan melenting ya..ini pandangan saya….saya berhak komen hakhakhak

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search