Wednesday, December 3, 2008

oh no no

saya suapkan anak saya makan. Dia tak habiskan makanannya.
doktor mengarahkan saya agar 'rehatkan' perut saya.maknanya jangan makan kecuali minum air sahaja.
saya dapati perut saya dah OK.maka saya pun 'tolong' habiskan makanan anak saya yang lebih itu, saya sakit perut kembali.


nota untuk saya: sila jangan makan.minum air sahaja.lemak anda banyak boleh dikitar semula jadi tenaga.ada faham.????

saya dapati prestasi lappy saya ini amat lemah. dan saya suspect someone did something..no no not the small one the BIG one....
ya YOU!
You nikan kalau ambil anual leave pun u tetap nak kena buat kerja office kat rumah ka?
then YOU see what happen to this lappy?????
Saya geram ni
dah la perut saya sakit semula..oh no no....

my son don't want to belajar.
asal saya suruh belajar dia kata tak nak
saya dapat satu idea
diakan suka sangat mengawal selia TV
dia nak channel kegemaran dia sahaja jadi saya SURUH dia belajar mengenal huruf 123-9 serta 0 la
nak tukar channel tukar sendiri..tak tau huruf lantak...belajar laaaa....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search