>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, December 17, 2008

Ohisashiburi


Gambar masa gathering Susuibu kat Tasik Shah Alam (dekat masjid tu)
Dah bertahun tu....Nostalgia sungguh...

Kak Non...time ni aku rasa hang pi Germany!Ke Scotland???

16 comments:

mrs noba said...

aku rasa, aku tau hang yg mana satu fid! *wink*

Fid said...

mana?mana?hahahaaaaaa

::Umi Sufira:: said...

Sungguh tajam mata Ms Noba kerana saya pon tidak dapat cam mana satu Ms.fid..hihi

Fid said...

carilah yg gemuk...itu la dia...

migi gawa no ichiban..

manlaksam said...

Fid,
Assalamualaikum, lama Pak Man tak singgah. Macam mana...sihat semua?

Fid said...

Pak Man,
Waa'laikummussalam.
Alhamdulillah..sihat semuanya...

NeroEcha said...

Aku pun tak dpt join ms tu..ala fid yg comel itu

Marisa said...

Aku mmg cam ko Fid... sbb dolu2 aku rajin bukak FP hang...

Ealyie said...

hehehe.. walaupon aku ni rabun, aku tetap dapat menangkap wajah ko fid yg sungguh ayu ittew..;)

CapT said...

terang lagik bersuluh bersama cik gedebi kesayangannya!! betoi kan?

Erna said...

kenangan tu weih!!!

mimielola said...

tu lah, mana aku? MANA AKU??? Korg memang.. ke aku yg memang? hahaha

arina said...

mimie hang ada ka masa tu? aku pi glasgow masa tu.

Fid said...

kak non
mimielola
ada masa tu tapi dia tak cakap sgt ngan aku
terkezut tgk 'kebesaran' aku kot
hahaaaa

mimielola said...

Walaupun aku tak bercakap dgn hang, tp laki berckp dgn laki hang

Fid said...

mimielola
pasai pa hang tak caap ngan aku????

laki ngan laki tu depa...
hahah
apa laki aku gebang???