Monday, December 22, 2008

cuti-cuti malaysia

Kisah cuti

Rasanya ramai yang sedang bercuti dan ambil cuti etc…

Aku akan cuti 25 dec, tapi kerja 26 dan 27 dec(ambik cuti halfday 27 dec) then cuti 28 dan 29 dec….

Kerja 30 dan 31 dec..cuti 1 jan…kemudian kerja 2 dan 3 Jan…lantas akan bercuti dari 4 Jan-11 Jan…Masuk kerja 12 Jan iaitu ulang tahun kelahiran aku yang ke 30 tahun masihi.

Nak pos hadiah etc silalah! Kahkahkah

 

Date start

Date End

Action/Program

25 Dec

25 Dec

Holiday(Xmast)

26 Dec

27 Dec

Working

28 Dec

29 Dec

Holiday (MauliduRasul)

30 Dec

31 Dec

Working

1 Jan

1 Jan

Holiday (new year)

2 Jan

3 Jan

Working

4 Jan

11 Jan

Holiday

12 Jan

12 Jan

My 30th birthday

Summary hari kerja dan cuti dari 25 Dec-12 Jan.:P





4 comments:

NeroEcha said...

Fid kalau dah baca jadual ko ni wajib ke bagi hadiah? Bestnya org tu nak cuti2 msia jan tu...

Fid said...

idak la wajib
tapi kecik Shah Alam negeri selangor aku tadah..kahkahkah

Rizza said...

amboi siap buat table lagi tu....

selamat bercuti...

Crazee Choc's said...

fid.. aku bukan nak ckp apa la....tp bos2 kat co. lama aku semua lahir bulan january

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search