Tuesday, December 30, 2008

tag-ada 2

Dari Zety:

Syarat dan peraturan:
1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini. 
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.

Sungguh kutak tahu bagaimanakah harusku mulakan..sungguh...

1. Saya memang garang, memang cepat sangat 'berangin'

2. Tapi saya baik hati

3. saya baru tau saya buta IT

4. saya tak pandai menyanyi

5. saya boleh berlakon-tere ni!

6. Saya amat jujur dan setia kepada suami saya

7. saya sayang sangat anak saya yang montel itu-pagi tadi dia nangis waa waaa.... tak nak pergi school

8. Saya sangat peramah tapi tengok aura..kalau awal2 aura baik memang baik laaaa

9. saya tak suka orang menunjuk-nunjuk tapi tak de apa pun sebenarnyaaa

10. saya agak malu nak ngaku saya pernah belajar kat luar negara

11. saya suka melawan cakap orang yang saya rasa salah..tak da simpan-simpan punya...

12. saya ni banyak juga idea tapi memang kedekut nak bagi melainkan orang serius nak idea saya- annoying?

13. saya tak suka kalau orang tanya saya 'apakah pekerjaan saya/pekerjaan kawan saya etc' terutama kawan lama yang tetiba call dan tanya "eh hang tau dak si polan si polan tu pangkat apa erk"
Adakah harus kuambik tahu???

14. saya cintakan aktiviti lasak

15 sayakan kalau diberi peluang main hoki saya nak main lagi..any offer???

16.saya ni suka tonton drama..tak kisah la drama apa pun asalkan drama berkisarkan family dan ada iktibar.

Cukup ka cik Zety??

Maka dengan ini
Korang sila buat yaaaa

1. sitilina manja
2. anamiraa manis
3. nero yang comel
4. raihan
5. momidanial
6. farah/mama225 
7. rizza-kek tu makan ingat aku sama ya
8. marisa sakura
9.Capt
10.My Internal outlet
11. Erna

5 orang lagi......yang volunteer
kok semua cik zety dah ambik..mana larat den memikiornya....


Hutang tag cik mimielola

1. Do u think u are HOT?
YES. Call me perasan; I don't care.

2. Upload a fav pic of you
Tunggu yaaaa..nanti-nanti

3. Why do u like this picture?
-sabaq naaaa

4. When was the last time u ate pizza?
selepas puasa kot?ke sebelum puasa??homemade tuh

5. The last song u listen too?
Errrr...kalau 'twinkle2 little star by akif aci ka?

6. What are u doing right now besides this
Ohhh documentation for new project safety application..penat weh naik rabun ayam aku.

7. What name u prefer besides yours?
hah????tak faham soalan

8. people to tag

9. Who is no.1

10. No.3 is having relationship with?

11. Say something about no.5

12. How about no.4?

13. Who is no.2

saya mengambil keputusan tak mau tag orang aci tak??bleh la bleh laaaaa


Siapa lagi ada tag saya yang saya sudah lupa(atau buat-buat lupa) sila nyatakan...

2 comments:

NeroEcha said...

Adeii kena tag ler pulak..tang mana ler aku 'comel' tu?...

Anonymous said...

huhuhu..kena lagi daaaaaa....
menjadikan hutang tag aku masih dua la nmpknye....

mana gambaq beb? cargas..mak tak sabaq ni! hihihihi

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search