Wednesday, December 3, 2008

ubat-ubatan

there are about 6 types of ubat-ubatan to be taken.
aku kena makan 3 times/day
makan ubat banyak, asyik mengantuk aja la
tidur yang tak sedar apa!

dan dah 2 malam anak aku ajak aku tidur depan TV.
mmm...
teringat pula zaman dok nihon dulu
'rumah' kan kecik ja...nak panggil rumah tak layak sebenarnya 'bilik'
so kat situlah makan situ la tidur situ la study...dapur ngan toilet ada ruang lainlah..
tapi enjoy sungguh!cerita ubat-ubatan ni
dah lama aku tak makan ubat gini
bila aku memula jatuh sakit ni hubby ngan tak bersalahnya cakap "ayangkan dah lama tak sakit.."
erkkkkkk

adakah kerana i was breastfed?
aku memang agak jarang jatuh sakit.
tapi kalau sekali sakit memang kaw kaw punya!

anak aku pun selsema la ni begitu juga hubbyku.
pendek kata sekeluarga la
tapi depa dalam katogeri masih gagah perkasa aku ja yang lembek.
dijadikan cerita, untuk anak aku kami ambik ubat kat klinik dia...aku plak ambik kat klinik lain hubby pun klinik lain...
hahahhaaaaa

apasal gitu?
sebab klinik anak aku tu doktor dia lebih teliti check anak aku
klinik aku punya ubat plak klinik one of doktor pakat smc..tapi dia bkn paed
klinik hubby ambik ubat tu juga panel aku tapi aku tak suka.hubby kena ambik situ sbb tu la satu2nya panel company dia yg terdekat which is aku anggap klinik yang gegila buat duit
bayangkan ubat yang dia bagi SEMUA dah hampir-hampir nak expired.
tak faham aku.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search