Thursday, December 4, 2008

seruan aku

Seruan aku kepada kawan-kawan aku yang join forum.
(ramai yang berkenalan dengan aku dari forum kan…)

Apa yang aku nak seru?
Gini
Aku tengok tempat ‘pertemuan’ kita tu makin merapek la ni.
So seruan aku

Kalau korang nak post any thread/topic or menyampuk sila kemukankan idea2 bernas sahaja.elakkan melayan thread2 yang merapu meraban(baca blog merapu meraban aku tak pa la)

Harap usah menyampuk kalau kita tak ada ilmu.
Kalau kita yakin kita ni banyak sangat ilmu so bolehlah inteprem..ok ka?

Pasai apa aku seru gini?
Sebab aku tengok ada ramai yang perasan depa banyak sangat pengetahuan..bagilah macam-macam idea. Tapi sebenarnya tak relevan.
Faham ka seruan aku?

Lagi satu elakkan meniaga kat situ..situ bukan tempat meniaga hatta nak iklankan barangan 2nd hand
Nak meniaga sila iklankan kat blog anda ataupun forum2 lain yang galakkan.

Seruan aku ini bertujuan mengembalikan semula zaman gemilang forum macam awal2 penubuhannya.
Dulu kala aman damai bahagia..bersih…

Marilah kita memberi kerjasama

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search