Thursday, November 27, 2008

adakah saya tension?

Mood saya amat mudah untuk diketahui umum
jika saya tension saya akan tulis entry tajuk stress/tension/bengang dan semakna dengannya

hari ni mood apa ya?
Tak tension tapi malas hahahaaaaaaa

JIka hari sewel?
adalah perkataan yang semakna juga.

menulis entry berpuluh2 sehari adalah kerana
saya gatai tangan
saya rasa nak juga update blog hatta tiada penyampaian yang sewajarnya...hahahhaaaa
apo kebenda aku repek nih???

Al kisah aku masuk juga lab hari ni sejam hahahahaaaa
selalunya aku amat berebut2 nak guna lab tapi hari ni aku agak M...so aku buat yang mana patut..tiada additional test...hahahaaaaa

Lagi satu mood tengah gila nak pi kamdar...dah tu esok gaji...bayangkanlah!
(nyah pagi tadi mak siap tanya hb...ada RM berapa?Faham ka makna soalan2 lagu ni?)

Ya mood saya...hendak shopping!
Terbayang-bayang barangan-barangan yang aku nak!aku nak kain jersey ja! aku nak beli baju raya anak aku la!

sapa2 nak derma duit untuk aku shopping sila la...

sekian, terima kasih!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search