Thursday, November 27, 2008

campur aduk

Harga petrol turun tapi harga barang tak turun-turun
Tapi kalau harga petrol naik semua barang naik harga

Dah petrol turun harga, tambang bas akan terus naik ke?

Ish ish ish

Nak citer bab kapal terbang la plak
Aku sudah lama tak naik kapal terbang
Aku dolu-dolu kala naik kapal terbang memang nak naim MAS aja..Tak mau yang lain…Dalam sejarah aku naik kapal terbang sekali ja aku naik AirAsia.
Tu pun sebab nak balik kampong.
Aku tak suka itu AirAsia…

Alhamdulillah…Aku insyaAllah lepas-lepas ni akan terus naik MAS…
(ni gara2 cik gedebi la asal balik rumah ja sebut nak naik aeroplane)

Bus…
Sudah lama aku tak naik bas express.
Sampai dah lupa bila kali terakhir

Arghhh tiba-tiba rasa sakit/pening kepalaku ini.

Hari ni aku tak masuk lab.Aku dok buat beberapa document yang aku kena submit ke

1. Taiwan
2. Japan
3. US

Sib baik untuk Europe Australia bagai belum aku yang kena. HQ buat…
Malas plak nak mengarang

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search