Sunday, November 9, 2008

media berhubung

Aku agak terpinga bila hubby cakap kat aku "nanti abang summarise and sent to email ayang!"

Erkkk.....

Mengimbas kisah lampau! Hahahahaa

Akukan berkenalan bercintan cintun ngan hubbyku sejak umoq 17 tahun lagi

Masa tu kami guna 'surat' via posmen det or posmen mizie ka posmen lan ka ....
OR....
Ni rahsia
Kami guna buku text 'pendidikan jasmani' aku as post box! kahkahkah

Then aku dok KYPM bandar Baru Bangi
Tulis surat lekat setem..postt...or aku call dia bila dia balik kg...

Then aku gi Japan...surat/email/phone call..

Then aku balik Malaysia
sms or phone call

Then kahwin....
face to face je la
sms sehari satu ja tinggal hahahahaaa
tu pun ayat sama.
"ayang, abang dah sampai office.I love you!"

Tup2 topik sedang dibincangkan pun nak kena wat conclusion send via email..terpegun hahahaaaa

p/s: topik ni tiada penutup...hanging...floating...erkkk?

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search