Sunday, November 23, 2008

weekend punya cerita

1.memang tengah belajar jahit tudung (mektwain) lagi
Biasa la jahitanku memang ke laut
saya tidak pernah belajar menjahit.
Boleh menjahit basic tu pun kira bertuah sangat dah
tu pun hasil dari pemerhatian mak jahit kain...
kalu idak......
Aku masih kena belajar lagi sebab asal aku jahit ja huduh..tetas...jahit tetas jahit...hahhaaaaa
sabar-sabar.
btw..kain yang mek cadangkan tu...kat kamdar rm14.90 semeter tu memang lembut
kalau compare ngan kain yang aku beli rm2.80 semeter tu mmg jauh panggang dari api la

Kain semeter 2.80 tu aku memang guna wat belajar sungguh2.....
Dah try kain yang 14.90 tu tapi macam kurang kemas la.nak tetas ke nak hentam pakai ja?
pakai ja laaa

target tudung:tudung yang bleh pakai macam mrs.noba pakai...dah try bleh..tapi malas ambik gambar...

Weekend akan datang aku nak pi kamdar MV la plak nak beli kain2 yang aku nak..semalam pi klang punya kureng la!

2. tetiba menjahit lebih attractive dari internet..sungguh tidak kupercaya hahahaa
should i learn more ilmu seni jahitan ini?
Should i by a sewing machine???
hahahahaa
sungguh jauh dari character aku
ni kalau tengok characteristic graph akan jadi songsang!
apa sudah jadi?

3.memasak
pun nak buat jugaaa....
tapi 48jam memang tak cukup untuk buat semua perkara

4.Cik gedebiku sayang makin maju dalam dunia tanpa lampin..Alhamdulillah..
Tapi...banyak benau akalnya! Hahahhaaaaa
positive development

"ohh no no no...mana ayam tadi???"
"oh no no....mana mainan tadi?"

keyword: suka sebut 'ohh no no'

sekian

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search