Friday, November 14, 2008

I think I love you

Akukan kalau aku kat lab sesorang, aku selalu ingatkan boyfriend aku ni.

Berkenalan dengan rapatnya year 1996....

"ada apa nak jumpa saya?"
"saya nak ambik awak jadi isteri saya!"

$%^&*(*&^%$ la bdak ni!!!!!

Bayangkan ketika anda berusi 17 tahun seorang budak lelaki yang juga berusia 17 tahun cakap gitu kepada anda...

Apakah yang anda rasa?

Dia terlalu istimewa buat aku.Tetapi aku tak ada perkataan untuk aku perjelaskan.

Aku selalu tanya dia akhir2 ini
"abang sayang saya tak?"
jawapannya
"ayang yang tak sayang abang.."

1. tak menjawap soalan
2. adakah soalan aku tu susah untuk difahami
3. apa kes?

To be honest..I love you sooo sooo sooo much!

But nasib u la ...sebelum u said you love me, u already knew kan..i memang brutal...

sekian, terima kasih.


No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search