Wednesday, November 19, 2008

dilema ibu sejagat-saya bukan IBU yang baik

Jika anda ada dilema 'saya bukan ibu yang baik'
Insya Allah.Pada pandangan saya anda dalam perjalanan menjadi ibu yang terbaik buat anak-anak anda

Aku tidak lari dari dilema ini
Terbayang saat2 aku terpekik lolong melarang anak aku itu ini
Tahukah anakku apakah dilema mommy bila mommy memekik lolong???
Mommy akan rasa down sangat
Mommy tak patut treat you like that but mommy 'ter...'

Ya Allah bantulah hambaMU

Quality time with u baby...
Sangat minima
But i try my best! My very best...

Mommy sanggup balik ke taska naik bas..Mommy wat muka sardin ja bila boss masih tak habis nak order itu ini bila chime balik dah berbunyi sebab mommy nak masa tu untuk anak mommy, not in office...
Mommy work 8am to 545pm...by 615pm mommy mesti ada depan baby..
(mommy tak yah promotion pun tak pa asalkan daddy promote setiap 6 bulan..ooki kadai desu yo!)
They will never understand my prinsip but never mind...Biarkan mereka dengan labu2 mereka..Bagi aku kerja lebih masa adalah kerja yang tak efisyen..bagi aku ya..bayangkan anda stay back sampai 1-2am tapi tak dapat apa2 solution utk permasalahan dihadapi..better u go back and rest and tomorrow morning think about it again...

begitulah seadanya dilema saya
kihkihkih

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search